Restaurants

Restaurants

Een complementair effect van heerlijke geuren
Recente onderzoeken tonen aan dat een effectieve merkstrategie de emotionele gehechtheid van klanten aan bepaalde merken kan verbeteren. Emotionele merkloyaliteit helpt de loyaliteit van klanten aan merken te vergroten en is daarom een belangrijk onderdeel van het succes van restaurantmerken.

De sfeer die uw klanten willen
Talrijke studies hebben aangetoond dat om het succes van een bedrijf te consolideren, de aangeboden omgeving aangenamer en innovatiever moet worden gemaakt.

De esthetiek van het interieur, de ambiance en de opstelling van de stoelen in restaurants hebben belangrijke effecten op de klanttevredenheid. Omgevingsgeur is de ontbrekende schakel in veel restaurants.

Wij laten u zien hoe wij u kunnen helpen uw merkimago te versterken en uw ambiance onvergetelijk te maken, ook in uw restaurants.
Bel ons direct voor onze exquise geurstalenset bestaande uit onze smaakvolle geurdesigns en onze bijzondere essences, of vraag informatie aan via het contactformulier.

Voor uw merkimago kunnen wij u helpen
Tegenwoordig hebben klanten een hoge naamsbekendheid en letten ze bij al hun consumpties op hun merkvoorkeuren. Wat kunnen wij doen voor uw merkbeleving en uitstraling met onze corporate geurtoepassingen en onderscheidende geurdesigns?

Bel, laten we praten...

Terug naar blog